abi ja kkk

Abi ja KKK


1. Kuidas on kaubad pakitud, kas keegi näeb, mis paki sees on?

  • Me pakendame kõik kaubad läbipaistmatusse pakendisse. Enamasti on selleks kas turvaümbrik või pappkarp. Seega ei pea muretseme selle pärast, et kuller või pakiautomaadi ümbruses olevad inimesed näeksid, mis on paki sees.

2. Kui pikk on tellimisaeg?

  • Kõik tooted, millel on märgitud laoseis, on laos kohapeal olemas. Seega saame need Teie poole teele saata koheselt, ilma eradi tellimisajata.

3. Tegin tellimuse ära ja tasusin, kuid soovin midagi lisada. Kas ma pean transpordi eest uuesti maksma?

  • Ei, kui vormistate kohe uue tellimuse, siis valige sama transpordiviis ning kirjutage tellimusele märkustesse, et soovite saada koos teise tellimusega. Tagastame topelt makstud transpordikulu. Arvestame siinjuures ka hetkel kehtivat tasuta saatmise miinimummäära. NB! Kui Te meile teavitust ei saada ning tellimused ei ole kohe järjest, ei saa me garanteerida, et leiame kokku sobituvad tellimused. Samuti ei saa me lisada tellimusele, kui varasem tellimus/pakk on juba kulleri poolt üles korjatud (välja on saadetud kaubad teel kiri).

4. Vormistasin tellimuse ja valisin maksetingimuseks pangalingi, kuid tekkisid ühenduseprobleemid ning ei saanud tasuda - mida teha?

  • Siinkohal on kaks võimalust
  1. Te võite sama tellimuse vormistada uuesti ja proovida sooritada uus makse läbi pangalingi. Tasumata tellimused tühistatakse.
  2. Te võite teha pangas ülekande vastavalt tellimuse kinnitusele. Makse saaja: Tuust oü, arvenumer SEB Pank EE201010220050228013, selgitusse palun kirjutage tellimuse number.

      NB. Tooted on teie jaoks broneeritud alles peale makse laekumist meie kontole.

5. Kas tellimuse eest saab tasuda kättesaamisel kullerile või pakiautomaati?

  • Ei. Kaup saadetakse kliendile alles peale makse laekumist meie kontole. 

6. Kui kiiresti te paki postitate?

  • Sõltuvalt tellimuse tegemise ja makse laekumise kellaajast, saadame pakid välja kas samal või järgmisel tööpäeval. Edasine kättetoimetamine sõltub valitud transporditeenuse kiirusest. NB! Jõulude ja teiste tähtpäevade ja pühade eel soovitame arvestada transpordiettevõtete suurenenud koormusega ning tekkida võivate viivitustega.
  1. Nt esmaspäeva hommikul läbi pangalingi tasutud saadetis jõuab kasutades Omniva teenust sihtpunkti teisipäeva jooksul.
  2. Pakiautomaatide täitmise ajad leiate siit: Smartpost  Omniva

7. Millist transpordiviisi valida?

  • Valige Teie jaoks mugavaim ning paki sisu arvestades sobivaim transpordiviis. Kui Teie tellimus sisaldab potentsiaalselt temperatuuritundlikke tooteid (nt kondoomid, libestid, õlid jne), siis soovitame kasutada siseruumides asuvaid automaate (Smartpost). Tänu automaatide rohkusele ja varastele täitmisaegadele on enamjaolt kiireim Omniva automaaditeenus.

8. Kui kaua hoitakse pakke pakiautomaatides?

  • Pakke hoitakse pakiautomaatides 7 päeva.