Ostuabi
KUIDAS OSTA?
Meie internetipoest ostmiseks ei ole vaja ennast kindlasti kliendiks registreerida, kuid soovitame seda teha
- sellisel juhul näete oma tellimuse staatust ning ka hiljem on võimalik vaadata, mida on omale või ka kaaslasele soetatud.
- saad kasutada soovikorvi. Lisada endale huvi pakkuvad tooted soovikorvi (sa ei pea neid ostma) ning järgmine kord sisse logides on need seal mugavalt alles, sa ei pea neid uuesti otsima.
Ostmine meie internetipoest on lihtne ja turvaline:
- Valige kaup ja lisage see ostukorvi. Soovi korral saad ostukorvis toodete koguseid muuta.
- Mine ostukorvi, vaata üle tooted, nende suurused ja kogused, et kõik oleks täpselt nagu soovid.
- Kui Sul on mõni meie kinkekaart või sooduskupong, sisesta kupongi kood ostukorvis toodete nimekirja all olevale väljale "kupong" ja vajuta "ok" nupule.
- Sisesta kauba saatmiseks vajalikud andmed (nimi, telefoninumber, meiliaadress ja kulleriga saatmise korral ka tarneaadress, mis tekib peale kulleri valikut) või registreeri püsikliendiks/logi sisse.
- Määrake kohaletoomise viis ning valige sobiv automaadi nimetus ja/või kättetoimetamise aeg.
- Valige sobivaim tasumisviis.
- Lugege ja nõustuge kasutajatingimustega.
- Vajuta "Maksma" nupule.
- Seejärel suunatakse Sind edasi kas panka või tellimuse lehele sõltuvalt valitud makseviisist.
- Tasumisel läbi pangalingi vajuta kindlasti "Tagasi kaupmehe juurde", vastasel korral ei pruugi andmed makse sooritamise kohta meieni jõuda.
- Tasumisel arvega/pangaülekandega saadetakse tellimuse kinnitus (makse andmed) meiliga, seega palun kontrolli oma meiliaadressi õigsust. Tasumisel märgi selgituseks tellimuse number.
- Tasudes Esto järelmaksuga tutvu järelmaksutingimustega. Tegemist on finantskohustusega.
Kaup saadetakse diskreetselt kas turvaümbrikus või karbis - puudub info saadetise sisu või poe nime kohta.
Kauba ostukorvi lisamine ei kohusta Teid ostma.
Saad ostukorvis alati kaupu kustutada ja koguseid muuta.
Tellimust tegemata ostukorvi sisu ei broneerita.
Arvega tasumisel on tellimus aktiivne ca 3 päeva, peale seda tellimus tühistatakse ning kaubad on broneeringust vabad.
Tellimuse staatust näete oma tellimuste all, kui Teil on konto, olete tellinud sisseloginuna ning olete vaatamisel sisse loginud.
Pangarekvisiidid:
Saaja: Tuust oü
Arvelduskonto: EE201010220050228013
Vastuse oma küsimusele võid leida ka jalusest "Abi ja KKK" alt.
Transport
Kaubad toimetatakse Teieni kas Omniva/Eesti Post'i, SmartPost'i või DPD vahendusel. Kaup läheb reeglina Teie poole teele 1-2 tööpäeva jooksul peale nende eest tasu laekumist meie kontole.
SmartPost - 2,85 eur
DPD pakiautomaadid - 2,79 eur
Omniva (pakiautomaat) - 3,09 eur
Omniva - kättesaamine postkontorist - 4,60 eur
Omniva kuller - E–R kell 8–20, L 10–15. Saajale helistatakse ning lepitakse kokku sobiv kättetoimetamise aeg samaks, järgmiseks või ülejärgmiseks päevaks - 9,10 eur
SmartKuller - Pakk väljastatakse kliendile soovitud aadressil - 5,70 eur
SmartPost Soome - 11,20 eur
Saatmine pakiautomaati on Eestisiseselt tasuta alates 50 eur tellimusest.
Klientide paremaks teenindamiseks on lehe parempoolses alaservas võimalus chat'i vormis jooksvalt klienditeenindajaga suhelda. Kui see pole hetkel võimalik, siis jätke oma küsimus koos kontaktiga või võtke palun ühendust meilitsi info@kirg.ee , info@vibes.ee või info@ime.ee - üritame Teie kirjale vastat nii kiiresti, kui võimalik.
Head ostlemist ja palju naudinguid!